#БудинокДитиниНеДляДитини – КАМПАНІЯ , ЯКА ДОПОМОЖЕ ДІТЯМ ЗРОСТАТИ В СІМ'Ї
29.12.2020
#БудинокДитиниНеДляДитини для БО Надія і житло для дітей став завершальною кампанією «PR-House» у цьому році.

Нашою метою було закріплення суспільної думки щодо важливості виховання дітей в сім'ї, а не в будинку дитини чи інтернаті. Також ми впливали на уряд, який «забуксував» із реформою деінституціоналізації.
Щоб емоційно включити наші аудиторії, ми запустили флешмоб #БудинокДитиниНеДляДитини. До нього запрошували зірок, політиків, письменників та телеведучих, закликаючи їх публікували свої фото та історії з дитинства. Бо ми відкрили факт, що у дітей з будинків дитини зовсім немає перших дитячих фото з ялинки чи з мамою або татом. А перші спогади і відчуття захищеності та любові, які ми отримуємо в сім'ї, впливають на все наше подальше життя.

До нас приєднались співачки Альоша та Тоня Матвієнко, письменниця Ірена Карпа та телеведуча Тала Калатай, Наталя Валевська, Ольга Шурова та ще десятки людей.
Окрім флешмобу, ми організували панельну дискусію з залученням міністрів, уповноваженого з прав дітей, експертів ЮНІСЕФ, лікарів та психологів. Так ми впливали на уряд та місцеву владу, які мають нарешті запустити реформу деінституціоналізації.
Журналісти з Українського тижня, Хмарочос, Liga.Life, Дзеркало Тижня, Фокус та Громадське дивились онлайн трансляцію, а 1+1, СТБ, ІCTV, Еспресо , Уніан, 4 канал,5 канал та Інтер знімали свої матеріали. За два тижні кампанії ми згенерували більше 80 публікацій та ефірів в ЗМІ.

Яскравим емоційним продовженням кампанії став відеоролик, в якому маленька Міра зіграла дівчинку, що вдивляється в чужі фото, вигадучі свої власні спогади.

Загальне охоплення аудиторії через ЗМІ та соцмережі – близько 1 млн українців.
Ця кампанія стала початком масштабного процесу. Ми зробили крок до запуску реформи, яка допоможе дітям зростати в сім'ї!
Соціальні мережі:
Зв'язок з нами:
E-mail:
+38 (044) 223 82 97
office@prhouse.com.ua
НОВИНИ
Made on
Tilda