1 Коли на акції журналістів більше, ніж учасників – PR-House

Коли на акції журналістів більше, ніж учасників

13.05.2017

 

“Celebrate diversity” – під таким слоганом Євробачення на Софійській площі відбувся флешмоб. Люди різного віку, національностей, сексуальної орієнтації, немов намистини вишикувались в коло, тримаючись за стрічку. “Всі ми різні, але водночас однакові перед епідемією ВІЛ. І все, що може нас захистити від інфікування – це регулярне тестування на ВІЛ, а також презерватив”, – сказала Наталя Красненкова, директор “PR-House”.
Наш постійний клієнт – AHF Ukraine встановила пункти тестування на ВІЛ та організувала роздачу презервативів в 4 фан-зонах для всіх гостей та учасників Євробачення. А ми розробили креативну ідею флешмобу та залучили на акцію 25 ЗМІ.
Чому ми це робимо? Аби донести інформацію про епідемію ВІЛ/СНІД і засоби захисту від неї до широкого кола людей, заохотити їх пройти експрес-тестування на ВІЛ. Під час кампанії 3500 людей вже пройшли тестування на ВІЛ у мобільних пунктах 13 з них дізналися про свій ВІЛ статус

ahf 1   ahf 6  ahf 4  ahf 5