1 Шлях від спортивного змагання до міжнародного бренду – PR-House
Шлях від спортивного змагання до міжнародного бренду

Шлях від спортивного змагання до міжнародного бренду

01.06.2017

PR-House вже шість років поспіль забезпечує PR супровід міжнародній велогонці RACE HORIZON PARK у Києві.

Протягом двох місяців до стратів ми здійснювали інформаціний та медіа супровід велогонки. Результат – понад 20 телевізійних сюжетів, майже 1000 публікацій в інтернет-ЗМІ, 7 гостьових ефірів з нашим клієнтом з бюджетом 0 гривень. На нас традиційно лягли розробка та виготовлення сувенірної продукції, дипломів та дизайнерських медалей. Ми підготували сценарій трьох днів змагань, забезпечили роботу ведучого, фото та відеоператорів. Напередодні ми організували анонсуючи прес-конефрецнію в Кризовому медіа центрі. Протягом всього проекту ми забезпечували комунікацію з іноземними медіа, вели роботу в соціальних мережах.

За три дні змагань,  ми розгорнули міжнародний  прес-центр в стартовому містечку та провели 6 брифінгів для ЗМІ,  зустріч журналістів із легендарним велогонщиком Андрієм Гривко, забезпечували роботу журналістів на місці, координували виготовлення відеороликів та телевізійних трансляцій.  По завершенню проекту наша команда підготували індивідуальні звіти для всіх партнерів та спонсорів велогонки RACE HORIZON PARK​