1 Рекордна за кількістю ЗМІ подія для клієнта – PR-House
Рекордна за кількістю ЗМІ подія для клієнта

Рекордна за кількістю ЗМІ подія для клієнта

10.02.2017

Вже 4 роки поспіль компанія PR-House для свого клієнта – міжнародної Фундації АнтиСНІД США в Україні – AHF забезпечує медіа супровід заходів, приурочених до Міжнародного дня презерватива. Цього року Акція проходила з 4 по 8 лютого в рамках Українського тижня моди (UFW) в Мистецькому Арсеналі у Києві.

Перед компанією стояло завдання супровождувати 2 основні події– відкриття Креативного простору з презентацією екстравагантних інсталяцій на тему безпечного кохання від фешн-дизайнера Олексія Залевського та шоу-показ Олексія Залевського.

В процесі медіа-супроводу обох заходів PR-House надала для клієнта комплекс послуг: від розробки концепції та сценарієв до запрошення представників ЗМІ, підготовки та розповсюдження анонсів та релізів, модерування брифінгів, а також фото-та відеозойомки, медіамоніторинг.
Окрім цього, компанією було організовано ряд теле- та радіоефірів за участю керівництва Фундації АнтиСНІД США в Україні – AHF.

Загалом, PR-House вдалось долучити до висвітлення Акції понад 100 провідних ЗМІ країни, серед яких і головні телевізійні канали ( СТБ, 1+1, канал 24, Новый канал, ICTV, ТРК Україна), і топові друковані видання, а також спецілізовані фешн-видання, інтернет-портали і блоги. Ряд публікацій і сюжетів про заходи вийшли в численних міжнародних медіа-ресурсах (France Press, Assosiated Press, The Europe –IAN Channel). Загальна кількість матеріалів у ЗМІ – 300+, охоплення аудиторії – 10 млн.+

Завдяки зусиллям команди PR-House, креативний простір Фундації АнтиСНІД США в Україні – AHF став найбільш відвідуваним як серед гостей Ukrainian Fashion Week, так і серед журналістів, а тема безпечного кохання однією з найбільш обговорюваною у ці дні.

Клієнт високо оцінив нашу роботу, зокрема керівник Европейського Бюро AHF Зоя Шабарова зазначила, що ми зробили GREAT JOB!
NKL_1453NKL_3203NKL_1786

NKL_3168NKL_1969NKL_3232