1 Пройти тест на ВІЛ у Всесвітній день боротьби зі СНІДом – PR-House
Пройти тест на ВІЛ у Всесвітній день боротьби зі СНІДом

Пройти тест на ВІЛ у Всесвітній день боротьби зі СНІДом

09.12.2016

Напередодні Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом компанія PR-House для клієнта – міжнародної Фундації АнтиСНІД США в Україні – AHF  – традиційно організувала медіа-заходи.

Одразу 2 події – відкриття першого в Східній Європі пункту безкоштовного та конфіденційного тестування на ВІЛ в форматі «AHF Checkpoint.kiev», а також відкриття пункту інтегрованої допомоги для наркозалежних пацієнтів із ВІЛ-позитивним статусом.

В рамках організації медіа супроводу обох подій PR-House взяв на себе: розробку концепції та сценарієв заходу,   запрошення представників ЗМІ на відкриття чек-поінту,  підготовку анонсів та релізів , забезпечив модерування брифінгу, фото та відеозоймку, медіамоніторинг

Схоже завдання стояло перед менеджерами PR-House і 1 грудня у Всесвітній день боротьби зі СНІДом.  Важливо було привернути належну увагу до ініціативи фонду AHF, щоб широка громадськість та люди, що потурбують допомоги, змогли своєчасно дізнатися про новий центр допомоги. На прес-брифінгу з нагоди відкриття були присутні 8 тв-каналів та загалом 13 ЗМІ.

Також було підготовлено та розповсюджено новину про брендування червоною стрічкою-символом боротьби зі СНІДом найбільшого в Україні фасаду ТРЦ «Гулівер» та закликом від активістів до уряду стримати обіцянку й зупинити епідемію ВІЛ/СНІД.

В результаті, заходи висвітлювало більше 40 мас-медіа. Протягом 3 ключових днів експерти організації були запрошені на 6 ефів на національних телеканалах. Експрес- тестування на ВІЛ проведено в прямому ефірі «Сніданку з 1+1». Окремо було організовано фото та відео супровід заходів. Результатом такого супроводу стали більше 400 якісних фото та 2 відеоролика. Клієнт високо оцінив нашу роботу.

NKL_0758 NKL_0589  NKL_1078 NKL_1716IMG_1619