1 До Президента України — в різних шкарпетках – PR-House
До Президента України — в різних шкарпетках

До Президента України — в різних шкарпетках

28.03.2013

Компанія PR-House організувала медійну та PR-підтримку в Україні міжнародній масовій акції «LOTS OF SOCKS». За ініціативою міжнародної організації Down Syndrome International 21 березня у Всесвітній день людей із синдромом Дауна (СД) в усьому світі люди вдягали різнокольорові та різнопарні шкарпетки аби висловити підтримку та солідарність людям із синдромом Дауна. В нашій країні цей рух підтримала ВБО «ДаунСиндром» і запропонувала кожному за допомогою такого незвичайного аксесуара відчути себе не таким, як усі. Зрозуміти, що означає жити під пильними і часто недобрими поглядами оточуючих.

У рамках Акції пару різнобарвних шкарпеток а також Лист із вимогами розробити та прийняти Державну програму по синдрому Дауна до Президента України Віктора Януковича особисто доставили на вул. Банкову батьки та діти із СД та передали до рук Юрія Павленко, уповноваженого Президента України з прав дитини. Після чого на офіційному сайті Президента України з’явилось повідомлення, що «Президент наголошує на необхідності забезпечення повноцінного лікування, реабілітації, соціальної адаптації, а також розвитку дітей з синдромом Дауна».

До руху «різнобарвних шкарпеток» завдяки широкій медійній кампанії та акціям в соціальних мережах долучилися також політики, «зірки» шоу-бізнесу, журналісти та прості українці. Усі вони викладали свої фото у яскравих шкарпетках у спеціально створену папку на сторінці ВБО «ДаунСиндром» у Facebook. Так у модному аксесуарі можна було побачити: Соломію Вітвіцьку, телеведучу каналу 1+1 програми «ТСН-особливе» (у різнобарвнихх черевичках); Наталію Королевську, Міністра соціальної політики України; Юрія Павленка, уповноваженого Президента України з прав дитини; групу «Авіатор»; артистів Pole Art Ballet; телеведучого каналу 1+1 програми «ПРОСТОшоу» Юрія Горбунова; редакцію Контракти; Анатолія Анатоліча, телеведучого каналу 1+1 програми «Сніданок з 1+1» та багатьох інших.

Журналістка ТСН Юлія Вебер приїхала на зйомку Акції також в різнокольорових шкарпетках, надівши їх на руки. А міністр Наталія Королевська відвідала дитяче свято, що в цей день пройшло у Центрі раннього розвитку для дітей з СД і з’явилась на засідання Ради регіонів, під головуванням Президента України, із яскравою шкарпеткою замість брошки.

Усього за час реалізацій кампанії, протягом двох тижнів, у ЗМІ вийшло більше 125 матеріалів про Акцію. З них близько 25 сюжетів та гостьові студії на всеукраїнських телеканалах та радіостанціях (1+1, Інтер, Новий канал, ТРК Україна, ТВі, СТБ, 5 канал, Українське радіо та ін.), 6 статей у друкованих ЗМІ (Факти, АіФ, День, Голос України та ін.), близько 110 Інтернет-публікацій (УНІАН, Кореспондент, Дєло, РИА Новости, Укринформ, Коментарі та ін.)

21 березня 2013 року