1 Національна інформаційна кампанія #Антибіотик_за_рецептом – PR-House
Національна інформаційна кампанія #Антибіотик_за_рецептом

Національна інформаційна кампанія #Антибіотик_за_рецептом

28.11.2016

Протягом тижня 14-20 листопада 2016 року Україна приєдналася до Всесвітнього тижня правильного використання антибіотиків, вперше ініційованого ВООЗ у 2015 році.

ГО «Інфекційний контроль в Україні» поставив перед PR-House завдання – провести тижневу інформаційну кампанію для двох аудиторій: населення, якому необхідно було роз’яснити небезпеку самолікування антибактеріальними препаратами, та влади, зокрема МОЗ,  аби внести в  повістку дня питання щодо закріплення відповідального ставлення до застосування антибіотичних препаратів.

 

Команда PR-House запропонувала креативну ідею інформаційної кампанії та сформулювали головний змістовний посил, зрозумілий широкій аудиторії, розробили комплексну PR-стратегію кампанії із використанням різних інструментів. Зокрема було використано напрями: Social Media relations – створено подію в Фейсбук та ініційовано фото-флешмоб на підтримку кампанії #Антибіотик_за_рецептом, media relations — розроблено план комунікації зі ЗМІ, організовано прес-брифінг та тематичні ефіри на національних телеканалах, публікації експертних матеріалів за темою в національних друкованих та інтернет-виданнях.

Було розроблено також інфографічні зображення для кампанії, слоган,  здійснено переклад та адаптацію відеоролика ВООЗ, залучено партнера кампанії – ресурс пошуку лікарів Doc.ua.

Окремо складовою успіху кампанії стало використання методів  Community relations та  Government relations – активне залучення до заходу експертного товариства та представників влади. Саме приклад Уляни Супрун, в.о. Міністра охорони здоров’я України, її заступників – Оксани Сивак та Павла Ковтонюка – активна підтирка кампанії Ольгою Богомолець допомогли отримати перші матеріальні результати акції майже одразу. 17 листопада Комітетом Верховної Ради України з питань охорони здоров’я було прийнято резолюцію «Антибіотикорезистентність та інфекційний контроль».

Кілька цифр, якими ми вимірювали результати кампанії «#Антибіотик_за_рецептом»:

100+ повідомлень по темі «#Антибіотик_за_рецептом»  в ЗМІ, з них

6 ефірів та 4 сюжети на національних телеканалах, 6 тематичних публікацій експертів

≈2 411 тис.осіб аудиторія ефіру 18.11.16 «Ранок з Інтером»

≈1 767 тис.осіб аудиторія ефіру 17.11.16 «Сніданок з 1+1»

1177 – загальна кількість перепостів графічних брендованих матеріалів кампанії

30 – залучено лідерів громадської думки, 7 громадських організацій,10 закладів охорони здоров’я, 6 закладів освіти (медичні університети)

Виктор Ляшко5 Регіональне Бюро країн Африки_1   1+1_Анатолий Анатолич