«Чорний вівторок»


#
Проект

Антикризове PR-реагування на критичну ситуацію щодо закупівлі ліків для тяжкохворих українців «Чорний вівторок»

Клієнт

БФ «Пацієнти України»

Період

жовтень 2014 року

Задачі

спонукати Кабінет Міністрів до виконання обіцянки — повністю покрити потреби у ліках для пацієнтів, що проходять лікування за державними програмами.

Інструменти

media relations, smm, зовнішня реклама.
Зовнішня реклама (тролли, листівки) та аналогічні інформери у соціальних мережах Facebook; організація протестної акції із залученням пацієнтів під стінами Кабінету Міністрів; медійний супровід акції «Чорний вівторок» — день спливу терміну закупівель.

Результат

завдяки масштабній інформаційній кампанії протягом ночі перед акцією «Чорний вівторок» Кабмін провів закупку препаратів по 30 лотам, що збільшило кількість закупівель до 35%. Це майже в два рази більше, ніж за всю роботу міністерства за попередній 21 день.