Музичний театр на Подолі



Проект

Антикризове PR-реагування на ситуацію з можливим закриттям театру. Проект-переможець конкурсу PR-проектів Pravda Awards 2012

Клієнт

Київський муніципальний академічний театр опери та балету для дітей та юнацтва.

Період

червень 2012 року.

Задачі

зупинити можливе виселення театру з приміщення. Повернути будівлю театру до переліку об’єктів, що не підлягають приватизації .

Інструменти

media relations, GR, smm.
Вірусний ролик в соц.мережах «Буратіно кличе своїх маленьких глядачів на останню виставу», флешмоб «остання вистава» під стінами театру з брифінгом для ЗМІ; лист-звернення до депутатів щодо підготовки законопроекту про повернення театру у список об’єктів, що не підлягають приватизації.

Результат

завдяки масштабній медіа-підтримці отримана офіційна заява О.Попова (тодішнього мера Києва) про збереження приміщення театру; зареєстровано законопроект у ВРУ про внесення Театру до списку культурних цінностей що не підлягають приватизації; продовження договору оренди з театром на три роки.