ШАRАVАRАBAND


#
Проект

Популяризація нового кліпу оркестру ШARAVARABAND «Павочка ходить» у Facebook

Клієнт

український сучасний оркестр народних інструментів ШАRАVАRАBAND

Період

січень 2016 року

Задачі

з урахуванням нульового бюджету на рекламу, забезпечити якісну популяризацію кліпу у соц.мережі завдяки лідерам думок та ЗМІ

Інструменти

SMM, медіа-PR

Результат

здійснено 9 публікацій кліпу в Facebook на сторінках: Громадського ТВ, Forbes, Обозреватель, Радіо Свобода, Сніданок з 1+1, М1, Еспресо ТВ, газета «День», а також пост у ведучої ТСН на 1+1 Соломії Вітвіцької. Охоплення аудиторії — більше 53 000 переглядів.
Додатково організовано публікації кліпу на сторінках Еспресо ТВ, Радіо Свобода та газети «День» у соціальних мережах ВКонтакті та Twitter та 15 виходів новини про презентацію кліпу в онлайн-медіа, зокрема, в Обозреватель, РБК Стайлер, КП в Україні та на сайті Факти ICTV.
Усі виходи безкоштовні!