Проект
PR-супровід Міжнародного Дня Презерватива 2014. Проект-переможець конкурсу PR-проектів Pravda Awards 2014
Клієнт
Представництво Фонду АНТИСНІД в Україні — AHF (AIDS Healthcare Foundation).
Період
13 лютого 2014 року
Задачі
Розробити креативну концепцію та реалізувати активності для Міжнародного Дня Презерватива 2014; масово розповсюдити презервативи серед активної молоді донести до цільових груп інформацію щодо профілактики ВІЛ.
Інструменти
media relations, smm.
Молодіжний квест для студентів Condom Day – 2014, брифінг для ЗМІ просто неба.
Результат
20 000 презервативів розповсюджено серед українців; біля 80 студентів взяли участь у Квесті; 20+ журналістів були присутні на події; 60+ матеріалів вийшло у ЗМІ; продовження контракту на проведення усіх наступних акцій для клієнта.