Race Horizon Park


#
Проект

PR-супровід міжнародної велогонки Race Horizon Park 2012-2016

Клієнт

Horizon Park Business Center та Федерація велоспорту України

Період

травень 2012 — по сьогодні.

Задачі

популяризація велоспорту в цілому і велогонки Race Horizon Park в Україні та світі; формування іміджу велогонки, як головної події на День Києва, залучення підтримки від спонсорів, держави та місцевої влади до організації велогонки

Інструменти

створення міжнародного прес-центру, media relations, організація регулярних прес-подій у рамках підготовки та під час велогонки, PR-консалтинг, smm, залучення медіа-партнерів, розробка візуального стилю кожної велогонки, поліграфія та сувенірна продукція, зовнішня реклама та ін., робота із владою, спонсорами та партнерами

Результат

щорічне зростання кількісних показників (учасників, країн, публікацій та ТВ-матеріалів в Україні та закордоном); більше 6500 виходів у ЗМІ українських та зарубіжних (за 5 років); участь у відкритті велогонки перших осіб держави (Міністрів спорту, мерів Києва, губернаторів області та ін.); впізнаваність бренду та заходу серед ЗМІ та глядачів