Horizon Media Cup


#
Проект

Благодійна велогонка для журналістів Horizon Media Cup. Проект-переможець конкурсу PR-проектів Pravda Awards 2014

Клієнт

Horizon Park Business Center

Період

23 серпня 2014 року

Задачі

формування впізнаваності та лояльності до бренду велогонки «Race Horizon Park» серед журналістів; підняття інтересу до велоспорту серед журналістів українських ЗМІ.

Інструменти

велогонка для журналістів з благодійної місією (збором коштів для постраждалих воїнів АТО).

Результат

40 журналістів провідних ЗМІ проїхали в велогонці, позитивні емоції від участі сформували у ЗМІ впізнаваність і позитивний імідж бренду, а також лояльність до велоспорту. Крім того отримано 300+ безкоштовних публікацій в ЗМІ, з них близько 20 ТВ-сюжетів про подію; 22 510 гривень зібрано і передано пораненим бійця АТО; взяти участь в Horizon Media Cup приїхали тодішні міністр сім’ї, молоді та спорту Д. Булатов і заступник голови КМДА І. Ніконов.